Közép-Európa egyik legnagyobb Penny Marketjén belül, újonnan nyíló hentesüzlet informatikai megoldásainak megvalósítására kaptunk megkeresést. A 25 méter széles pultba 7 mérlegből és 2 kasszaállásból álló rendszert kellett kialakítanunk, mindössze három hétleforgása alatt. Megoldható? Megoldottuk, nem is akárhogy!
Milyen elemekből állítottuk össze a kereskedelmi rendszert
A hatalmas Penny Marketen belül, shop-in-shop megoldással nyíló hentesáru üzlet esetében egy fontos adottság volt: CAS mérlegek használata, mégpedig a CL5500 és CL5200 címkenyomtatós mérlegeké. A rendszerek összeállításával kapcsolatban több körben egyeztettünk ügyfelünkkel, végül a következő komponensekre esett a választás.
A kereskedelmi rendszerek középpontjába Dell micro PC számítógépek kerültek, melyeket Posiflex érintőkijelzőkön keresztül tudnak kezelni a pénztárosok. A termékek beolvasásáért Datalogic Magellan 9300i pultba építhető szkennerek felelnek, míg a nyugták kiállítását és a NAV adatszolgáltatást adóügyi nyomtatók biztosítják. A bankkártyás fizetések PAXQ80 bankkártya terminálokon keresztül mennek végbe.
Speciális követelmények a rendszer telepítésekor
Az impozáns üzletbelső a kasszaállástól is megköveteli, hogy ne csak praktikus kialakítású legyen, de esztétikusan, az arculati tervekbe illeszkedően kerüljön kialakításra. Ennek érdekében a belsőépítészeti munkákat végző kivitelező csapattal is felvettük a kapcsolatot, méreteket, elhelyezéseket egyeztettünk, ügyelve a kábelek elvezetésére, kijelzők jól láthatóságára.
A megbízhatóságáról ismert PAXQ80 bankkártya terminál ezúttal nem közvetlenül az OTP-től érkezett, ezért a beállítások kisebb módosítására volt szükség, hogy az adóügyi nyomtatóhoz illeszthető legyen, valamint egy egyedi adatkábelt is készítettünk hozzá, hogy zavartalan legyen a kommunikáció a hardverek között.
Egyedi igényekhez szabott kereskedelmi rendszer
Bár a rendszerek összeállítására és telepítésére rendkívül szűk határidő állt rendelkezésünkre, mégis sikerült ügyfelünk minden elképzelést maradéktalanul megvalósítanunk. Az átadott kereskedelmi rendszerek naponta közel 1000 vásárlót fognak kiszolgálni, így fontos szempont volt a könnyű kezelhetőség és a gyors ügymenet biztosítása mind a hardveres mind a szoftveres komponensek kiválasztásában.
Amennyiben az Ön üzletének, vállalkozásának is szüksége lenne kereskedelmi informatikai megoldásokra, forduljon bizalommal szakértő munkatársainkhoz kérdéseivel, vagy kérje árajánlatunkat!