Hibajelenség: bekapcsoláskor a pénztárgép nem lép eladó módba, csak a képen látható feliratot jeleníti meg. LED-ek világítanak, vagy szabályos időközönként villognak
Megoldás: a pénztárgép csak a forgalmazói szervizben javítható, szükséges szervizt hívni, akik a gépet továbbítják a forgalmazóhoz. A gépnaplóba szükséges felvezetni a meghibásodások és javítások részbe, hogy mikor következett be a meghibásodás, mely szervizt értesítették, ez mikor történt meg és milyen azonosítón vette a szerviz nyilvántartásba a hibát.
A pénztárgép várhatóan hosszabb ideig (akár 1 hetet meghaladó időtartam) szervizben lesz, érdemes csere pénztárgépet üzembe helyezni erre az időre. Ehhez szükséges átszemélyesítési kódot igényelni a PTGREG elektronikus adatlap NAV-hoz történő beküldésével, melyet az eljáró szerviznek kell továbbítani.