Készletkezelés adatgyűjtővel, gyors árcsere digitális polccímkével - 3 tipp a hatékony évkezdéshez

Készletkezelés adatgyűjtővel, gyors árcsere digitális polccímkével - 3 tipp a hatékony évkezdéshez

Az év kezdete speciális feladatokat jelent a kereskedelmi tevékenységet folytató vállalkozások számára. Nem csak ellenőrizni kell készleteinket egy leltározás alkalmával de az új év gyakran hozza magával az áraink emelését is (a jelenlegi inflációs környezetben ez talán hatványozottan igaz). Ezekhez az időigényes, ugyanakkor szükségszerű feladatokhoz szeretnénk most adni néhány tippet, hogy hatékonyabban induljon az év.

Digitális polccímkée

TIPP 1 - Árcímke csere töredék idő alatt digitális polccímkével

Bizonyára Ön is megtapasztalta már, hogy magas termékszám esetén a papírcímkés termék árak módosítása mekkora munkával jár és sajnos nagyon magas a hibázási lehetőség is a folyamatban. Több száz, vagy akár több ezer címkéből az elnyúló munka alatt a kollégák óhatatlanul el fognak rontani néhányat, ami veszteséges értékesítést, vagy rosszabb esetben vásárlói panaszt vonhat maga után.

Ezért az első tippünk, hogy használjanak digitális polccímke rendszert, ami számos előnnyel bír, de a legfontosabb talán a hatékonysága! Egy adminisztrációs felületen keresztül, néhány kattintással frissítheti az összes termék árát, így a papírcímkés módszerhez képest az árváltoztatásra fordított munkaidő (és a vállalkozói munkaerő költség) a töredéke lesz.

A kijelzők nagy kapacitású elemekkel felszerelve érkeznek, elegendő lehet 5 évente cserélni őket, így a papír és nyomtatási költségeken is spórolhat!

Rendkívül könnyen, fúrás-faragás nélkül telepíthető vezetéknélküli technológiáról van szó, a legtöbb polchoz alkalmazkodó konzolrendszerrel. Saját fejlesztésű interfészünk segítségével az összes ismert készletkezelő szoftverrel együtt tud működni!

Ha felkeltette érdeklődését a digitális polccímkékben rejlő lehetőség, díjmentesen tudunk költségkalkulációt adni! Ehhez kérje kollégánk segítségét a +36 70 629 2114 telefonszámon, vagy emailben az info@integ.hu címen!

 

Leltározás adatgyűjtővel

TIPP 2 - A következő leltározás legyen hatékonyabb: adatgyűjtővel gyerekjáték a készletezés.

Leltározni senki nem szeret! Ezt kerek-perec ki kell mondjuk, ugyanis 15 év alatt még nem találkoztunk ilyen kereskedővel, és valóban, nem a legélvezetesebb munkafolyamat ez egy bolt életében.

Jobb esetben végtelen excel táblák között kell tölteni számos órát, rosszabb esetekben kockás papírokkal felszerelkezve vesztegelünk a polcok között, sőt ha nincs elég alkalmazott, akkor akár a boltot is bezárhatjuk arra néhány napra, miközben áll az értékesítés.

Ha ismerős ez az állapot és a következő alkalommal már hatékonyabban szeretne túlesni rajta, akkor ajánlom figyelmébe adatgyűjtő készülékeinket, melyek akkor is hasznosak, ha már használják valamely készletkezelő rendszerünket. Abban az esetben pedig, ha még nincs informatikai támogatás üzletében, akkor vonalkódos készletkezelő szoftveres megoldásainkkal kiegészülve sokkal pontosabbá, pörgősebbé teszi ezt az egyébként vontatott feladatot.

ADATGYŰJTŐK A MYCASSA WEBSHOPBAN >>

 

Pénztárgépszalag kellékanyag

TIPP3 - Kellékanyagok és papíráruk, tervezzen előre és spóroljon!

Az évkezdés alkalmat ad arra is, hogy felülvizsgáljuk a gyorsan fogyó kellékanyagok beszerzését. Most teljes képet látunk a tavalyi felhasználásról így jól becsülhető, hogy az idén mekkora mennyiségre lesz szükségünk pénztárgépszalagból, öntapadós hőcímkéből, vagy akár fénymásolópapírból!

Sajnos az elmúlt években megtapasztalhattuk, hogy a koronavírust követő gazdasági események milyen hatással voltak a papírgyártásra, az árak néha egész meredeken indultak meg felfelé. A jelenlegi háborús gazdasági környezetben nehéz előre jósolni, hogy lesz-e hasonló hirtelen drágulás, ezért a harmadik tippünk, hogy még most érdemes nagyobb mennyiségben rendelni ezekből a fogyóanyagokból, amíg a tavalyi árakon tudunk szállítani.

Ráadásul ha legalább 10 kartont, vagy annál többet rendelne például pénztárgépszalagból, úgy a település függvényében kedvezőbb díjszabású, akár ingyenes szállítással is el tudjuk Önhöz juttatni rendelését!

KELLÉKANYAGOK A MYCASSA WEBSHOPBAN >>

 

Bízunk benne, hogy a fenti tippek valamelyike segít majd hatékonyabbá tenni munkáját!

Kérdéseivel bátran fordulhat szakértő kollégáinkhoz akár emailben, akár telefonon!