
2021. január elsejétől kötelező az elektronikus fizetés biztosítása
2021. január elsejétől minden online pénztárgép használatára kötelezett
vállalkozásnak elektronikus fizetési lehetőséget is biztosítania kell
vásárlói számára. Erre a célra rendszerint bankkártya terminált
használnak a vállalkozások, de lehetőség van akár szoftveres megoldásra
is, ami egy okos telefonra telepíthető applikáció segítségével, NFC
technológia használata mellett biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét.
Cégünk új szolgáltatása bankkártya terminálok üzembe helyezése,
karbantartása szervize. Cégünk bérleti konstrukcióban kínál bankkártya
terminálokat, melyek az OTP által biztosított kártyaelfogadói
szolgáltatás keretein belül alkalmasak az elektronikus fizetések
kezelésére, a megfelelő banki szerződések megléte esetén SZÉP kártya
elfogadást is lehetővé tesznek.
A terminálok használatához nem szükséges
OTP-s folyószámlát nyitni, bármely meglévő számlára is irányíthatók a
kifizetések, amelyek a kártya használatot követően 2 napon belül
kerülnek elszámolásra.